vrijdag 12 april 2013

Nieuw!


Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik van de bodyshop een coconut body butter gekocht. Het is zeker een aanrader hij ruikt echt heel erg lekker.
Hij was in de aanbieding en was maar 2 euro. Die kon ik toch niet laten liggen.
Ik doe hem elke dag op en ik merk ook wel dat mijn droge plekken minder worden, maar dat is natuurlijk altijd bij body butter.



















Verder heb ik ook nog een anti-klit spray gekocht van dove.
Je haar kan er wel een beetje vet van worden, maar ligt natuurlijk aan wat voor soort haar je hebt.Ik heb haar dat best snel vet word als ik er producten in smeer.
Ik kan er bijvoorbeeld geen serum in doen en crèmespoeling ook bijna niet.
De spray doe je in de haar en dan kan je het gemakkelijk doorkammen. Ik vind het best handig, want als je echt grote klitten hebt helpt het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten