maandag 26 augustus 2013

Appel-honing masker.

Goedemorgen,

Ik heb vandaag voor jullie een diyy. Ik heb de laatste tijd last van een vet voorhoofd. Dus ik dacht laat ik eens een masker maken. Wat heel goed helpt tegen een vet voorhoofd is appel en honing. 

Je hebt dus nodig:
- 1 appel
- honing
- lepel
- rasp
- bakje
- mes


1.Als eerst schil je de appel met het mesje.


2. Daarna rasp je de appel. De hoeveelheid ligt eraan hoeveel je op je gezicht wilt gaan doen.



Zo ziet het eruit als je het geraspt hebt.


Daarna doe je er 4 eetlepels honing bij. Ik doe het altijd op gevoel, als ik vind oh dit is wel goed dan stop ik.


Lekker smurrieeee!!


Uiteindelijk zie je een best groot verschil als je het hebt opgedaan!
I hope you enyoyed!

Loves of,
Odine

1 opmerking:

  1. hooii

    Super leuk! hoe lang doen jullie dit al?
    Twas leuk in Zwitzerland :D...
    XxX Jonna

    BeantwoordenVerwijderen