vrijdag 10 mei 2013

Chocolade Smoothie

Helloo,

Ik was vandaag ik de making stemming. Ik heb cupcakes gemaakt en taarten. En bij het eten hoort natuurlijk wat te drinken dus ik wilde een smoothie maken, maar had verder geen aardbeien of lekker fruit in huis, maar wel chocolade :)

Je hebt nodig :
1/2 chocolade reep ( ik heb melk gedaan)
2 scheppen chocolade ijs.
1/2 glaasje melk

Bereiding:
Eerst doe je de chocolade in de blender en hak je het fijn. Je kan het ook smelten, maar dan is het warm dusja. Dan doe je het ijs en de melk erbij. Je zou ook nog ijsblokjes erbij kunnen doen. Dit mix je tot een gladde massa.

Van de benodigd heden kun je 2 glazen smoothie maken.


Dit zijn de cupcakes die ik erbij heb gebakken. CHOCOLADEEE!! Hahah er zitten stukjes chocolade in en nootjes. Hmm


Drink Smakelijk!

Loves of,
Odine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten