dinsdag 7 mei 2013

Inspiration.

Halloo allemaal,

Ik haal van veel sites inspiratie en leuke foto's. Tekenen doe ik erg graag en Julianne maakt veel foto's. Creatief bezig zijn vinden we dus allebij leuk.

Hier een paar leuke inspiraties/foto's enz.

beautiful-little-raindrops-9 

beautiful-little-raindrops-10

Dit waren dus foto's van regendruppels waarin je dus dingen ziet. Ik vind het persoonlijk heel creatief gemaakt, maar het is je eigen mening wat je leuk vind.

Ellen-Jewett-presents-hybrid-animal-sculptures-1 Ellen-Jewett-presents-hybrid-animal-sculptures-13

Dit zijn 2 standbeelden van dieren, die op leuke wijze zijn opgepimpt om het maar even zo te zeggen ;p

Bokeh-photos-01

Heel slim gedaan! Goede tip om dus op je camera een karton te plakken met een figuurtje erin.

graffiti-art-inside-hotel-room-4  

huge-flower-tree-3

Hele groot boeket. Ik vind het creatief bedacht. Heel leuk ook en vrolijk.

Dit waren een paar dingen die ik leuk vond om te laten zien.

Loves of,
Odine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten