dinsdag 20 augustus 2013

Style lookbook deel 1

Hay guys,

Ik heb vandaag weer eens een look book. Kleding dat ik erg leuk zal ik jullie laten zien!

Dit is het eerste setje dat ik erg leuk vind dat is een comfy look:

Comfy look.


















Het is meer een comfy look door die broek dit is een vrijdag look vind ik zelf. Het maakt het stoer door de schoenen en het blousje.


Dan een wat stoerdere look:


















Dit setje vind ik zelf erg leuk. Het is ook comfy maar ook weer stoer door het jasje en de sneakers. Dit is iets wat ik zelf vaak ook draag een legging sneakers en een lange trui erop bijvoorbeeld.



Dan de rest van mijn looks:


















Dit is een sjieke look het is ook stoer door de schoenen. Het hoedje maakt de look helemaal af!


Er komt nog een deel 2 van de lookbook.

I hope you enjoyed,


Loves of
Odine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten