maandag 22 april 2013

HEALTY!




Hallo allemaal,
Ik heb zaterdag een feeest :D :D en moet er natuurlijk wel goed uitzien. Mn gezicht moet er ook egaal uitzien dus ik ga vanaf vandaag een paar dingen doen.

Als eerst.

1. Gezond eten! HEALTYY. Elke dag fruit, vitamine innemen.
2. Veel water drinken!
3. Ik ga elke dag een zout maskertje aanbrengen
Hoe maak je een zout maskertje/scrub?
Je pakt een klein schaaltje daar doe je 2 theelepels zeezout in en een klein beetje water. Dat meng je samen tot een soort papje. Dat doe je op je gezicht. En laat je eventjes zitten zodat het kan intrekken. Ik ga dit tot zaterdag doen en dan hopen dat het minder word!
4. Geen chocolade :( :(
5. Bewegen!

Dit ga ik deze week goed doen :) Ik ga echt gezond eten, maar die ga ik er ook inhouden altijd gezond eten haha ;p.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden!
Loves of
Odine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten