zaterdag 20 april 2013

Inspiratie!

Hallo allemaal,
Ik ben dus deze week gaan stage lopen bij een bedrijf dat zich deels bezig houd met grafisch vormgeving. Ik heb een opdracht van mijn stagebegeleider en ik moest mijn inspiratieboom groter maken :p
dus kreeg ik van hem enkele sites om inspiratie op te doen.
In een van die sites zat deze DIY. Ik denk dat ik het binnenkort ook ga maken het is echt heel erg leuk.
Tape
Tapeside
Tapefull

Er stonden nog veel meer leuke dingetjes in. Zoals een lamp van gummybeertjes ook erg leuk.


Ik heb zelf ook leuke dingetjes bedacht.
Dat ik een lamp ga maken van een hoed en dan ga ik die hoed leuk beplakken met stofjes. Of ik er een lamp in ga krijgen ik heb geen idee maar we zullen zien ;p

I hope you enjoyed it.

Loves of,
Odine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten