dinsdag 30 april 2013

Review Anatomicals the showering inferno.

Hellooo,

Dit is een review over de showering inferno van anatomicals. Ik heb het flesje gekregen bij een glossybox. Ik kon een glossybox kopen bij beautygloss party ik heb een knalroze gekocht.
Ik had de glossybox van januari.

Januari 2013
Ik had erin zitten alles behalve de rechter producten. Ik vind de bb creme ook heel erg fijn. Hij past ook goed bij mn huid. Alleen hij is wel erg klein. Hij is 8 gram.

De showering inferno vond ik een leuk flesje en toen ik het flesje openmaakte rook het een beetje naar een soort cola snoepje. En het flesje is ook wel leuk gedacht, want ik krijg er brandweer gevoel bij. Dat komt door de kleuren rood en geel.
Als je je ermee wast ruikt je daarna heel lekker schoon en fris.

Ik vind het zeker een aanrader.

I hope you enjoyed!!

Loves of,
Odine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten