zondag 5 mei 2013

Pariis

Helloo,

Ik ben gisteravond teruggekomen van parijs :). Het was echt heel leuk, omdat ja ik was nog nooit in parijs geweest dus ik was wel erg benieuwd hoe het zou zijn.
Ik ga er zeker vaker heen!
Het leukst van de vakantie vond ik de Eiffeltoren en Montmartre.


Montmartre is een plaatsje waar allemaal schilders zijn. Een schildersplaatsje dus. Ik vond het echt heel leuk om te zien hoe al die mensen schilderden. Het vervelende was wel dat ze elke keer vroegen moet ik je schilderen moet ik je schilderen. Toen we in Montmatre waren zijn we natuurlijk naar de Sacre- Coeur geweest! Heel mooi om te zien, het lag heel hoog op een berg. Wel eventjes klimmen hahah ;p


 We zijn ook op de eerste dag naar de Arc de Triomphe gegaan.

Uitzicht van de Eiffeltoren!


Al die bakkertjes daar ohh HONGEEER!! Het ziet er echt lekker uit, als je in Parijs bent moet je natuurlijk een croissant eten en een macarons. Je kan ze ook in Nederland eten, maar als je dan toch in Parijs bent.


 Crepes kan je daar ook allemaal eten, met suiker en nutella en nog veel meer erop.

 Dit is galerie lafayette. Een heel groot winkelcentrum, met echt heel veel dure merken. Louis vuitton, chanel. Je hebt er ook wel minder dure merken, maar ik vond dat het echt heel duur was. Ik zag een heel erg leuk jurkje toen keek ik naar de prijs eh laat maar! Het bleek dus 4700 euro te zijn... Toen ik beter keek zag ik ook dat er heel veel beveiligd was




Geen opmerkingen:

Een reactie posten