zondag 5 mei 2013

New!

Heyhey,

Toen ik in Parijs was had ik hele leuke schoenen gezien. Het waren dr. martens met bloemen, maar dan niet de echte. Alleen ze hadden ze niet in mijn maat :( :(

Bij mij in de buurt zat een heel groot winkelcentrum en daar hadden ze de new look! Jeeeh. Die hebben ze niet in Nederland als ik het goed heb.

Ik heb 3 dingetjes gekocht, omdat ik had me geld al half uitgegeven aan souvernietjes enz.

Ik heb een roze blousje gekocht, met een peter pan kraagje met daarop bloemetjes. Het blousje vond ik echt heel schattig.
Shell Pink (Pink) Light Pink Daisy Peter Pan Collar Sleeveless Top | 281955972 | New Look

Eindelijk heb ik hem, ik heb al op de site zelf gekeken alleen de verzendkosten maakten het zo duur en toen vond ik hem dus in de winkel!!

En ik heb nog een armband gekocht:
Red (Red) Red and Gold Spike Stretch Bracelet Set | 272427960 | New Look

Dit waren mijn aankopen. Oh het was bij elkaar 40 euro. Best duur voor 3 dingetjes. Dat komt doordat ik het verkeerd had gelezen. Er stond namelijk in pond op en in euro's dus ik las het dus in pond. 
Het blousje was 24,95
De ketting was 7.99
Het armbandje was 6,99

Loves of,
Odine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten